شرایط و قواعد تدبیر اطلس

کاربران و همکاران گرانقدر

 لطفاً موارد زیر را برای استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی شرکت بازاریابی شبکه ای تدبیر اطلس و در همکاری با این شرکت به دقت ملاحظه و رعایت فرمایید.

ورود کاربران به تارنما و سامانه های شرکت بازاریابی شبکه ای تدبیر اطلس، هنگام استفاده از میزکار (پروفایل) شخصی، طرح‏‌های فروش، طرح های ویژه، طرح های تشویقی، ویدئوها و استفاده از ابزارها و رسانه  های صوتی و تصویری تدبیر اطلس و سایر خدمات ارائه شده از سوی تدبیر اطلس به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین چگونگی استفاده از خدمات بازاریابی شبکه ای تدبیر اطلس است.

توجه داشته باشید که درخواست همکاری، انعقاد قرارداد و ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین بازاریابی شبکه ای اطلس از سوی کاربر و همکاران است.

لازم به ذکر است این شرایط و قوانین، تکمیل کننده همه توافق‏‌های پیشین به شمار می رود.

قوانین عمومی

توجه بفرمایید همه اصول و رویه‏‌های بازاریابی شبکه ای تدبیر اطلس برابر قوانین جمهوری اسلامی ایران، ماده 87 قانون نظام صنفی ایران و آئین نامه اجرایی تبصره ذیل آن، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربران و همکاران گرانقدر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربران و همکاران می باشند.

اگر در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات بازاریابی شبکه ای تدبیر اطلس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه، منتشر و بروزرسانی می گردد و شما توافق می فرمایید که استفاده مستمر شما از تارنما، اپلیکیشن و سامانه های بازاریابی شبکه ای اطلس، به معنی پذیرش هرگونه تغییر است. 

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر یا همکار به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا خرید کالا یا هرگونه استفاده از خدمات در بازاریابی شبکه ای تدبیر اطلس اقدام کند.

همچنین از آنجا که بازاریابی شبکه ای تدبیر اطلس یک تارنمای بازاریابی شبکه ای برخط (آنلاین) است برابر قانون تجارت الکترونیکی ایران و ماده 87 قانون نظام صنفی ایران و آئین نامه اجرایی آن، مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظور بازاریابی شبکه ای یا متناسب با شغل حرفه‌ای خود یا برای مصرف شخصی محصولات عرضه شده در شبکه، به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از بازاریابی شبکه ای تدبیر اطلس خرید می کنید یا از خدمات بازاریابی شبکه ای تدبیر اطلس استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به بازاریابی شبکه ای تدبیر اطلس ایمیل می‏‌زنید این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که بازاریابی شبکه ای تدبیر اطلس به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه، اپلیکیشن و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین نشانی،  ایمیل  و تلفن‌هایی که کاربر و همکار و مشتری در میزکار (پروفایل) خود ثبت می‌کند، تنها نشانی ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید کاربر و همکار و مشتری است  و همه مکاتبات  و پاسخ‌های بازاریابی شبکه ای تدبیر اطلس از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد بازاریابی شبکه ای تدبیر اطلس برای اعضای تارنما ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

در صورتی که کاربران و همکاران و مشتریان تمایل به دریافت این گونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه بازاریابی شبکه ای تدبیر اطلس را در میزکار (پروفایل) خود لغو کنند. 

توجه داشته باشید که   30004747477779  تنها شماره ای است که بازاریابی شبکه ای تدبیر اطلس از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند

همچنین این شماره‌‌ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه بازاریابی شبکه ای تدبیر اطلس را به آگاهی مشتریان و همکاران و کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد

همچنین ممکن است بازاریابی شبکه ای تدبیر اطلس از طریق شماره   30004747477779  برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.

بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان بازاریابی شبکه ای تدبیر اطلس، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام بازاریابی شبکه ای تدبیر اطلس است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@atlasme.ir اطلاع دهید.